Áčko - hotelový textil
Podmienky a spôsob rezervácie

Podmienky a spôsob rezervácie

Súhlasím s obchodnými podmienkami a so spracovaním dát v zmysle platných právnych predpisov o ochrane osobných údajov.

  1. Na základe vyplneného formuláru centrálna rezervačná kancelária spoločnosti Hepex-Slovakia s.r.o. (so sídlom Rozmarínová 22, 945 05 Komárno, ďalej len "Prevádzkovateľ") zašle ponuku na vybrané ubytovacie zariadenie. Uvedené informácie slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia požadovanej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané. Týmto, ako objednávateľ, dávam súhlas so spracovaním osobných údajov na dobu určitú (nie viac ako jeden rok). Tento súhlas dávam v súlade s ustanovenám § 13 ods. 1 písm. a) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene niektorých zákonov. Tento súhlas je možné kedykoľvek odvolať emailom na adresu rezervacie@travelguide.sk alebo poštou na sídlo spoločnosti.

  2. V prípade akceptácie ponuky zo strany objednávateľa rezervačná centrála zašle faktúru za služby (pobyt) E-mailom. Garantovaná rezervácia sa vykoná výlučne na základe úhrady faktúry.

         Úhradu možno realizovať:

    1. platobnou kartou (VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO alebo Diners Club International®) prostredníctvom Internetu – Card Pay System – na zabezpečených  stránkach Tatra banka a.s., pri tomto spôsobe úhrady sa cena navyšuje o 2,9% (poplatok banky)

    2. vnútroštátnym bankovým prevodom (v rámci SR) – potvrdený bankový príkaz je potrebné zaslať najneskôr do dátumu splatnosti – E-mail: rezervacie@travelguide.sk, fax č. +421 (0)35 771 31 46. Vo faktúre vyčíslená cena sa rozumie ako netto cena.

    3. poštovou poukážkou – kópiu potvrdenej poštovej poukážky je potrebné zaslať najneskôr do dátumu splatnosti – E-mail: rezervacie@travelguide.sk, fax č. +421 (0)35 771 31 46. Vo faktúre vyčíslená cena sa rozumie ako netto cena.

  3. Rezervačná centrála po prijatí potvrdenia o vykonanej úhrade vystaví a zašle ubytovací poukaz – voucher na objednané a predplatené služby (pobyt) E-mailom. Odberateľ sa v ubytovacom zariadení hlási s týmto ubytovacím poukazom.

  4. Kontakt pre zmenu / zrušenie rezervácie: rezervacie@travelguide.sk.

  5. Pracovná doba rezervačného oddelenia: pondelok – piatok, 08:00 – 17:00

  6. Storno podmienky sa riadia podmienkami jednotlivých ubytovacích zariadení.

  7. Za prijatie storna sa považuje prvý pracovný deň po doručení zrušenia rezervácie.

  • a) Minimálne storno poplatky pre jednotlivcov (do 14 osôb)

Deň nahlásenia storna

Storno poplatok

60 a viac dní pred nástupom

25% z ceny objednaných služieb (min. 9,- EUR / os.)

30 až 59 dní pred nástupom

45% z ceny objednaných služieb (min. 9,- EUR / os.)

12 až 29 dní pred nástupom

65% z ceny objednaných služieb (min. 9,- EUR / os.)

6 až 11 dní pred nástupom

85% z ceny objednaných služieb (min. 9,- EUR / os.)

5 a menej dní pred nástupom

100% z ceny objednaných služieb

  • b) Storno podmienky pre skupiny (od 15 osôb)

Deň nahlásenia storna

Storno poplatok

60 a viac dní pred nástupom

115,- EUR / skupina - manipulačný poplatok

40 až 59 dní pred nástupom

25% z ceny objednaných služieb (min. 115,- EUR)

15 až 39 dní pred nástupom

50% z ceny objednaných služieb (min. 115,- EUR)

6 až 14 dní pred nástupom

75% z ceny objednaných služieb (min. 115,- EUR)

5 a menej dní pred nástupom

100% z ceny objednaných služieb

Preplatok – uhradená suma krátená o storno poplatok – bude vrátená bankovým prevodom. Klientom, ktorí uhrádzali platobnou kartou sa preplatok bude vracať v prospech účtu, ku ktorému bola platobná karta vydaná.

Ďalšie informácie ohľadom storno podmienok a reklamácie služieb

1. Prevádzkovateľ sa zaväzuje poskytnúť klientovi súčinnosť pri vybavení storna čerpania služby. V prípade storna služby je prevádzkovateľ povinný vrátiť klientovi poskytnutú platbu zníženú o storno poplatok až momentom, keď tieto finančné prostriedky obdrží od poskytovateľa služby, pokiaľ už boli poskytovateľovi služby uhradené. Ak nie je dohodnuté inak, a ak sa s klientom inak nedohodneme, platí storno poplatok podľa vyššie uvedených podmienok.

2. Prevádzkovateľ nezodpovedá za poskytnuté ubytovanie a služby v klientom vybranom ubytovacom zariadení.

3. Prevádzkovateľ nezodpovedá ani za žiadne finančné, ani iné straty spôsobené nedodržaním podmienok poskytnutia služieb deklarovaných na jeho stránkach alebo na stránkach poskytovateľov služieb.

4. V prípade, že pri ponuke služieb je ako poskytovateľ služieb uvedený prevádzkovateľ, je klient povinný reklamovať služby a pobyt u prevádzkovateľa a to pri nástupe na pobyt, počas jeho trvania alebo najneskôr 14 dní od skončenia trvania pobytu. Kontaktné údaje pre reklamácie sú uvedené v e-mailovej komunikácii a v ubytovacom poukaze, vouchery, ktoré klient obdrží po celkovej úhrade pobytu.

5. Ak si klient neuplatní reklamáciu v stanovenej lehote a spôsobom podľa predchádzajúcich viet, jeho práva na uplatnenie reklamácie zanikajú.

6. Prevádzkovateľ je povinný vybaviť reklamáciu podľa bodu 4. do 30 pracovných dní od jej doručenia.

7. V prípade, že klient nie je spokojný s vybavením reklamácie predávajúcim, alebo sa klient obrátil na predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nie je spokojný so spôsobom, akým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má klient právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej doručenia, má klient právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je "Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27", resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom na Ministerstve hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Klient je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov.